Thursday, July 22, 2010

Scenes from a car cemetery











13 comments:

  1. Wonderfull they Are!

    Compliments for your work!

    ReplyDelete
  2. Dægærn. Så kult!
    Alle er råbra, jeg fester meg aller mest med det nest siste, der monsteret kikker ned på den skrekkslagne.

    For øvrig var det godt gjort å få til dette under de rådende knotte-omstendigheter. ;o)

    ReplyDelete
  3. Her har du ført bilkirkegårdbilder til et nytt nivå (jeg har i hvertfall ikke sett noe tilsvarende). Herlige bilder.

    ReplyDelete
  4. Takk for kommentarer, Øyvind og Thorfinn!
    Øyvind: Knotten var ille på denne turen ja. ;)
    Irina: Thanks a lot!

    ReplyDelete
  5. Ja, aldeles herlig, dette. Og du har sannelig ofret deg! Mine favoritter, om det er lov å peke ut noen, er de to øverste, og spesielt nummer to. Sterk komposisjon på de alle i tillegg til de orignale ideene.

    ReplyDelete
  6. Hei!

    Jeg visste du ville klare det!!:) Har tenkt samme tanken før men du har kommet meg i forkjøpet...!! Gjævla bra og etterbehandlingen, som du er så god på, er behaglig og god!!

    Svend

    ReplyDelete
  7. Hei! Veldig bra dette. Deilig å se andre og gjennomtenkte bilder fra dette motivområdet!

    ReplyDelete
  8. Virkelig en god og gjennomtekt serie med stødige komposisjoner. Nydelige gråtoner.
    Vanskelig å finne en favoritt her, da jeg synes alle er svært bra, Kreativt!:)

    ReplyDelete
  9. Takker for sjenerøse kommentarer, Silje, Svend, Lars Andreas og Kristin. Svært hyggelig!

    ReplyDelete
  10. Me gusta muchísimo esta serie. Gracias por compartirla.

    ReplyDelete
  11. This series is amazing, so creative and personal
    I like, Hans!

    ReplyDelete
  12. Fantástica.
    Me parece muy buena serie

    ReplyDelete